hahaha

Idag är det en riktigt härlig vårdag! Solen skiner och folk traskar omkring i bara t-shirt. Jag och Teo har varit på ett köpcenter som vi aldrig tidigare besökt. Vi var där för att köpa en present åt Zaf (?) som fyller 21 imorgon. Han har bokat en hel pub, så imorgon blir det kalas:) 

När vi kom hem till lägenheten stod jag och tittade ut genom fönstret eftersom att det är så fint i vårsolen. Jag fick syn på ett par som stod och myste mot en vägg. Åhhh va gulligt tänkte jag, tills jag förstod att tjejen egentligen var en skugga av en gubben som stod och pissade... hahahaha! Så fel det kan bli! Det får mig att tänka på snigelmissen, som är den missen bästa ever!

Nu ska jag iväg och fika med Evita och Marianna, men när jag kommer hem ska jag lägga upp en vårbild här:)

Ha det bra!

/Frida



Här är vårbilden jag lovade:)


Kommentarer
Postat av: Maria

Nice med vår:D Här dnöar det fortfarande.. Bajs. Snigelmissen?

2009-04-04 @ 17:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0