Helt sinnes!

Jag läste en artikel idag på aftonbladets hemsida angående prostituion. Som vanligt är det folk som skriver bu och bä om artikeln så nyfiket skrollade jag ner för att se om någon hade något vettigt att säga. Detta är ett av inläggen jag hittade. En 43 årig man försöker upplysa världen om hans syn på kvinnor och män...

Idag 14:00 Alla negativa moralkärringar här. Vet ni. Med stor sannolikhet är det just ERA män som är de potenta kunderna. För att ni gjort er så oattraktiva att era män tänder helt enkelt inte på er. Hur vore det om kvinnan bar sig åt som en kvinna, och inte en könlös bitch? Det finns som sagt en grund till varför just hora är världens äldst kända yrke. Det går lixom inte att lagstadga bort. Poliser, topptjänstemän, arbetare, idrottsmän, alla typer av grupper finns representerade. Min kompis är rörmokare. Om ni visste så många förslag han fått av hemmafruar. OCH, det har inte handlat om att de vill ha rabatt, tvärtom.

Jag kan inte ens beskriva hur det bubblar i mig av ilska.

Nu ska jag skriva ett inlägg till honom hade jag tänkt, kanske han kan förgylla mitt liv med några kloka ord... NOT!


/Frida


Kommentarer
Postat av: Anneli

Men alltså! Jag undrar om denne man har någon som älskar honom och om denna stackare i sådana fall också är en "könlös bitch". Tänk att det fortfarande finns de som tror att kärlek handlar om utseende. Jag blir lika förvånad varje gång...

2009-02-22 @ 11:44:51
URL: http://annelip.blogspot.com
Postat av: hanna

WHAT!!!???!?! vilket pucko. vad skrev du till honom?

2009-02-22 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0