Systrarna Johansson - man säger så mycket

Vilken genialisk idé att skapa en gemensam systerblogg! Nu vet jag inte hur orginellt det är att blogga men vi hoppar gladeligen ner i strömmen med alla andra viktiga själar.  Som Hanna sa ..typ.. "det är girighjärtat som pumpar" 
Hoppas bara att Mia kommer bli glad när hon inser att hon är delägare i en ny blogg.
Vi har inga besökare ännu, men för att det inte ska låta helt värdelöst så kommer jag att tala med "er". Så ni kommer snart se vilka intressanta liv vi har, speciellt genom att kolla på dagens, veckans eller månadens outfit (?.. det handlar om ork) där vi kommer dela med oss av som Sigge skulle sagt; splakande fälger och häliga lyttmel.




  


Kommentarer
Postat av: Anonym

En rättelse av Hannas citat. Det skulle ha varit girigbuken. Sorry för det, men jag skrev ju...typ...;)

2009-01-13 @ 17:19:11
Postat av: hanna

ytterligare rättelse: girigbuken handlade inte om att starta en blogg, utan om att det första du sa till mig om det på skype var att vi skulle tjäna feta pengar på reklam.

2009-01-13 @ 17:36:06
Postat av: Anneli

aaaaahahahahahahahhahahaha jag döööööör...ett siggecitat såhär på en tisdag känns verkligen som en fullträff! Tack för ett hjärtligt skratt. Jag kommer att bli trogen gäst i er blogg! Jag är lite ledsen över att vi inte fixade ngn get together under julen. Vi låg i magsjuka hela familjen från annandagen och Olle piggnade inte till förrän nästan ev vecka därefter. Hoppas att vi ses snart! Kramar

2009-01-13 @ 19:09:38
URL: http://annelip.blogspot.com
Postat av: Frida

Jo Hanna jag vet att det var på grund av pengarna. Men what the fuck... jag är ju pank (skuldsatt till och med)! Nåja enda sättet kanske är att skaffa ett sommarjobb... eller ett riktigt jobb till och med. Jag har just insett att om de inte tillgodoräknar min kurs kommer jag att få studieskulder för 4,5 år. Det är ju förfasen nästan som en läkare och som socionom blir det inte kul att dra av den skulden från lönen!



Sigga är alltid i mina tankar Anneli...not! Men han har ju sina ljusa stunder exempelvis när han sjunger. Återträffen kan vi ta tillsommaren så får Sara också vara med:) Det blir skoj!

2009-01-13 @ 20:27:22
Postat av: hanna

anneli: ja, det var synd att ingen reunion blev av, men det kommer en sommar, så det är nog inget att oroa sig för. jag var förresten in och kollade på din blogg. visste inte att du hade en och måste säga att jag blev ärligt förvånad över hur roande det kan vara att använda sig av dessa nymodigheter. jättekul att läsa om hur ditt liv ser ut och hur lillolle växer och knakar! plus kul att se att din karl är en riktig filosof... undrar vad som kan ha utspelat sig på ica-golvet? HAHAHA! OMG! skicka en komplimang till honom från mig.

2009-01-13 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0