Vart ar du mia?

Hallo Mia! Tankte bara kolla var du haller hus, det var ett tag sedan du skrev...
Jag avslutade just tva matcher i Vi-ligan, funderar fett pa att ge upp det. Jag kan aldrig vinna om jag inte far mer an ett ratt per gang. Idag var jag pa vag att fa tre ratt, men jag lyssnade pa en fagel som sjong fel svar i mitt ora. TYPISKT! Naja, Teo skamtade om att jag kunde tavla mot mina smasyskon a la Alexander. Men man ska icket underskatta ett barn!

Jag har forresten hyvlat min tumme nar jag skulle skara ost.  

Marianna ar tillbaka har i Bratislava nu. Kul. Vi var och skvallrade igar over lunch. 

Naja jag har ingen lust att skriva nar det inte ar svenska bokstaver. Snart ska jag forgoppningsvis fa mitt visakort sa att jag kan laga min laptop. 

Pluggandet vantar. 

Take care! 

Kommentarer
Postat av: hanna

du får inte sluta, jag vill inte ligga sist!

2009-01-28 @ 23:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0