Rea

Äntligen har jag skrivit klart mitt projektarbete:) Jag var faktiskt klar innan alla andra, vilket känns lite oroande. Jag tror och hoppas att jag blir godkänd, om inte behövs det nog bara lite komplettering. Detta var mitt första projektarbete så jag är grön, vilket arbetet antagligen avslöjar. Jag är i alla fall nöjd:)

Jag, Vassia och Efi gick in i en klädbutik rent spontant efter att vi tagit en fika. Jag hade inte alls tanken att köpa något. Dels för att jag inte har kosing, men också för att jag aldrig kommer få med mig alla mina saker på flyget hem till Sweden. Jag råkade dock hitta en body, som råkade kosta 3 €! Sedan råkade jag hitta en vintage liknande klänning, som råkade kosta 3 €! Brevid klänningen var det en vit vindjacka som råkade kosta 3 € och viskade "köp mig... köp mig". Lyckliga vandrade vi ut från butiken med våra reakap! Vassia köpte en likadan body som jag gjorde och dessutom en likadan jacka x 2. En i vitt och en i rosa. 

Nu ska jag ta och laga middag.

Hoppas du har riktigt glassigt och skoj i alanya Mia!

Byebye!

Ps. nu har jag skrivit på kontrakt för mitt lilla studentrum:)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0