sista dagen i slovakien

Imorgon beger jag mig till Svea rike. Tillbaka till mina rötter och den vardagen jag så grundligt känner. Jag har dock hemma i Sverige det känner jag. Trots det finns ångesten med mig. Det känns overkligt att jag faktiskt flyttar från Teo och mitt liv här.

Igår sa jag hejdå till lite vänner. Har även tidigare i veckan sagt hejdå åt ett par vänner. Idag kom Kostas och Zaf hit med choklade och blommor från dem och "co". väldigt gulligt ♥
 
Jag har packat allt förutom toalettartiklar som jag behöver även imorgon. Jag har lämnat en del grejer, men inte jätte mycket. Lite böcker vinterkläder och skor osv. Det blir nog lite övervikt, men jag hoppas att det förbiser det. Jag har inte heller någon våg, så jag kan inte vara säker, men jag gissar på 5 kilo för mycket och kanske 3 kilo övervikt i hanbagaget. Handbagaget brukar de vara lätt slappa med. Nåja jag för väl betala om det blir för tungt. De får skicka en räkning!

Ja detta blir väl även det sista jag skriver tills hösten kommer. Jag har inte internet hos farmor, så det blir datafritt.

Vi ses i piteå!

/Frida

RSS 2.0