The NURSE is here to stay

Idag är en bra dag. Jag har nämligen insett att sjuksköterskejobbet är viktigt och roligt och att jag är stolt över att vara sjuksköterska. Det är en grupp människor som gör så mycket skillnad i andra människors liv. Beroende på var man jobbar ser arbetet mycket olika ut, men det går alltid ut på att vara den som står upp för patienten och för den personens talan. Det tycker jag är bra och viktigt.

Ps. Jag slutade praktiken idag. Det var skönt att sluta. Så kallt med sådana här kläder på vintern.

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anna P

Haha hanna, du ar sa rolig! Bra inlagg om herr sjukskotare ocksa, delar dina asikt. Ha det bra! kram!

2009-04-21 @ 10:53:42
URL: http://byebyevinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0