Vår, vår och åter vår!


Nu är det härliga tider här. Det är VÅR! Många norrlänningar hade nog till och med kallat det som försommar:)

Igår satt jag, Evita, Marianna och Andreas på en uteservering och drack ett glas vin. Jag hade på mig bara en T-shirt ett bra tag. Allt blir så mycket roligare när man inte behöver frysa!

Jag åkte till Poulus (köpcentret jag och Teo var på igår) idag eftersom att Marianna jobbar i närheten. Det blev att vi lunchade på en kinarestaurang brevid en liten sjö i en park. Väldigt härligt! Efter det traskade vi iväg till Mariannas jobb eftersom att hon ville visa sitt kontor. Jag var tvungen att bära ett besökarpass, väldigt seriöst! Mariannas jobb är rätt slappt så här i början då hennes arbetspartner är på semester. Efter min lilla tur på hennes kontor gick jag därför och satte mig i parken igen och pluggade medan jag väntade på att Marianna skulle få gå hem för dagen. En timme tog det innan de släppte henne. Så då traskade vi till Poulos där vi köpte varsit plagg. Jag ett gult linne/klänning och Marianna ett par mjukisbrallor. Eftersom att det är så härligt väder nu vill jag inte bära svart, vilket är den regerande färgen i min garderob.
 
Ikväll blir det en gul Frida på Zafs fördelsedagskalas:)

Imorgon kommer förresten Teos goda vänner som bor i Budapest. Jag vet inte hur länge de stannar, men kanske en vecka. Det ska mest bli kul, men lite jobbigt eftersom att jag har en massa plugg i veckan. Det är första gången jag kännt att jag kankse inte hinner klart med ett arbete. Men de får helt enkelt roa sig med Teo:)

Ha en trevlig helg!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0