Äntligen på väg

Jag sitter just nu och lyssnar på en skiva någon bränt åt mig. Den heter äntligen på väg och alla låtarna är så peppande, ja hela skivan är som ett litet lyckopiller. Så tack den som gav denna till mig:)

Idag skiner solen, eller den sken i alla fall. Härligt! Snön på gatorna har smält bort så nu går det att traska omkring utomhus utan att plaska i slask. Idag började (eller var det igår?) så började vi-ligan om. Förra omgången kom jag näst sist, efter Mia som gillar att lämna wo, så jag vet egentligen om det var en bragd att vinna över en delvis frånvarade person. Jag vann i alla fall  min första match i denna omgång, YES!:D 
Egentligen vill jag ringa Marianna och fråga om hon vill ut och fika på stan. Tyvärr måste jag iväg vid 16.00 och hämta ett stort paket som kommit med bussen från Grekland. Vanligtvis gör Teo detta, men nu har han lektion på fredagar vilket betyder att uppgiften trillar på mig. TYPISKT! Paketet är inte lite tungt. Nåja taxin får frakta oss båda;)

Igår var Sef här och berättade en massa hyss han gjorde i barnaåren. Snacka om att hans föräldrar hade mycket att stå i. Sefs farmor tyckte att hans katt var allt för smutsig och sa att Sef måste tvätta katten för annars blir ju Sef också smutsig när han leker med den. Så Sef satte in sin kära katt i tvättmaskinen för att få honom riktigt ren... ja ni kan ju gissa vad som hände. Farmor kom sedan fram till Sef med den döda katten och frågade honom - men vad har du GJORT Sef?! Sef konstaterade lungt att katten blev ju ren i alla fall... Detta var bara en av många helknäppa grejer han hade för  sig. Helt sinnes!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0