nagra rader

Hej pa er! Kul att Mia har gett sig tillkanna. Jag hinner bara skriva nagra rader nu eftersom att jag anvander Teos kokain (datorn). Han ar helt enkelt beroende WoW.
Well... den senste tiden har jag drunknat i studier och jag hoppas verkligen att det var modan vart! Jag har dock aldrig skrivit sa ojamnt i mitt liv. Vissa fragor gav jag ett A4 och andra tva meningar. Tror inte riktigt att det var det som var tanken:)

Nagon fodelsedagsfest at Marianna blev det inte. Mina vanner ar helt enkelt forslappade. Jag gav i alla fall henne presenten jag kopt, och jag tror att jag gjorde ett bra val. Sedan sa jag hejda at Vassia den 1 (sondags?). Trist att hon akt, men kul att hon var har.

Idag vaknade jag vid 15 tiden. Sjukt sent, men vi gick och lade oss vid 06 pa morgonen. Jag har diskat varldens fetaste disk idag och tvattat klader. I ovrigt har jag inte hunnit med sa mycket forutom attt jag skypat med Sofia. Valdigt kul att hora hur hennes liv ser ut (inte hora som i prostituerad:p).

Naja mina damer och herrar (tror dock det mest ar damer) nu ska jag "laga" mat. Med "laga" menar jag varma upp teos mammas mat i micron. Vilken lyx!

Ahoj!

Kommentarer
Postat av: hanna

vad duktig du är som orkar plugga :)pepp pepp

2009-02-03 @ 22:54:20
Postat av: Maria

WOHO! Go Frida! Härligt att du faktiskt pluggar. Gjorde själv klart en muntligredovisning i bilen påväg till skolan idag. Pratade om min relation till Cissi och så. Började gråta under redovisningen, trodde jag inte att jag skulle göra:P Läraren tyckte att jag skulle läsa det för Cissi för att det var så fiiint. Hehe.. Nå Frida, blir det MVG ftw?

2009-02-05 @ 13:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0