Russinfingrar

Har inte blivit så mycket bloggande för mig på senaste känner jag. Tänkte därför berätta vad som hänt den senaste tiden i mitt liv så ni kommer ikapp lite:) Idag har jag suttit hemma vid GH och nött. Spelar numera på Expert (till en viss gräns dock). Har även badat i över två timmar;) Har alltså bara tagit det lungt och struntat i skolan totalt. Min sjukdom har börjat ta fart lite så det har blivit att jag varit hemma mer än lovligt i veckan, med mediciner är på G så det ska nog ordna sig. Har spenderat helgen i kobban med Sofi, Fia och Ida, vi har haft mycket trevligt trots en mängd blod svett och tårar. Vi spenderade dagarna i backen med bräda på fötterna -Hello blåmärken! På lördagen käkade vi trerätters i retaurangen, tonfisk med hjortronsås blev det för min del, sjukt gott! Alla var mycket nöjda trots att kapitalet inte längre var så stort vid hemresan. Har blivit fetblåst i helgen också, men då har jag i alla fall en sak mindre att tänka på, nu vet jag ju hur det liggertill. Efter regn kommer alltid skolsken (hoppas jag). Ha det bäst.
Ciao /Mia  

Kommentarer
Postat av: hanna

hej mia! vad kul att höra att du lever. fattade först inte vad gh betydde, men sen kom mitt slow working-mind igång. det där med skolan ordnar sig som sagt, du har ju all tid i världen på dig. kul att ni var i kobban iaf! jag vsste inte att du åker snowboard!?! trist med blåsningen, du får berätta vad som hände när vi pratar nästa gång. som sagt kul att höra att ditt hjärta är still ticking. kram från hanna

2009-02-04 @ 17:51:13
Postat av: hanna

usch vad jag använder för mycket engelska. not cool!

2009-02-04 @ 17:53:41
Postat av: hanna

hej mia! vad kul att höra att du lever. fattade först inte vad gh betydde, men sen kom mitt slow working-mind igång. det där med skolan ordnar sig som sagt, du har ju all tid i världen på dig. kul att ni var i kobban iaf! jag vsste inte att du åker snowboard!?! trist med blåsningen, du får berätta vad som hände när vi pratar nästa gång. som sagt kul att höra att ditt hjärta är still ticking. kram från hanna

2009-02-04 @ 18:50:22
Postat av: Maria

I am alive! Still.. Har börjat med medus så det ska nog gå bättre med det mesta nu:) Blir dock trött som sate av den.. Och det där med English speaking, man kan väl säga att det går i familjen;)

2009-02-05 @ 13:06:35
Postat av: hanna

runs in the family heter det.. skärpning!

2009-02-05 @ 17:12:54
Postat av: Frida

Nice att höra en uppdate Mia! Trakigt det med sjukdomen och blåsningen, jag gissar att den sista handlar om J? Jag håller med Hanna på skolfronten. Sådant löser sig alltid:) När jag flyttar hem ska jag försöka peppa dig! Och Hanna nog vet du att Mia åker snowboard, det har du väl gjort några år i alla fall mia? Jag kommer ihåg när du släpades upp i liften i Vittjokk och jag skrattade tills jag trillade jag med. Hahahaha jag kan inte sluta skratta när jag tänker på det! Härligt det med trerättersmiddagen. Verkligen lyx. Jag antar att det inte var tonfisk a´la konservburk;p Mia vilket datum är det du tar studenten?

2009-02-05 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0