Ers bowlinghet

Jag har legat på latsidan den senaste tiden vad det gäller bloggandet. Nu hittade jag dock lite energi till ett inlägg eftersom att jag undviker mina studier.

Igår gjorde jag en kyckling paj innehållande bla ett äpple. Teo visste naturligtvis inte om det tills efter han ätit pajen och sa att den var god. Han har fått för sig att frukt i mat är NoNo(!) men jag jobbar för fullt med att bota hans fobi:)

När pappa och Cissa var här tog vi en sväng förbi en bowlingbana där jag och pappa gjorde bort oss totalt.  I lördags var det första gången sedan mitt fiasko som jag vågat mig tillbaka banan för ett nytt försök... ni kan från och med nu kalla mig ers bowlinghet när ni tilltalar mig. Tack!




Lite kort från bowlingen. Marianna kämpade verkligen med klotet. Hon var duktig för att knappt spelat tidigare, men kloten är tunga! Hon tappade det i alla fall en gång och på bilden försker hon få et i rullning efter att kastat det baklänges;)


Andra gången blev jag även the winner!


Detta var första gången och som ni ser så är jag the winner!



Så här er det ut i våran park just nu. Det är som att vara i norrland... nästan i alla fall:)  

Kommentarer
Postat av: Sofia

du är ju grym :)

2009-02-25 @ 20:09:43
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0