Ny upptäckt



Nu ska jag snart ut och ta en öl med de här coola typerna (+ några till) ;p
Jag vet det är måndag och då är det ajabaja att ta en öl. Nu råkar jag inte vara på svensk mark så reglerna gäller inte för mig. Det känns i alla fall bra att komma ut från lägenhetens väggar. Jag har suttit inne och pluggat i en evighet känns det som. Nu har jag i alla fall röda naglar och läppar (thanks Hanna ♥) och är  redo att möta världen:)

Jag och Hanna pratade igår om vilken lyx det är att vi får hemskickad färdiglagad mat till oss. Det är faktiskt sjukt lyxigt! 
Jag tackar och tar emot för snart blir det väl euro shopper pasta och ketchup:S  

αντιο  (jag insåg att det finns grekiska bokstäver, så mallig som jag är tänkte jag vis mina kunskaper med ett hejdå på grekiska. Teo hjälpte mig inte det minsta... typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0