mallig nr 2

Vad ambitiös du är Hanna som faktiskt tog tag i röran! Själv är jag väldigt mallig och nöjd över mig själv idag. Igår skickade jag in arbetet jag jobbat med i, märk väl, flera (!) dagar. Dessutom fick vi tillbaka vårt grupparbete idag och det jag skrivit fick väldigt bra kritik. Kul!:D Dessutom har jag köpt två par trosor. Jag menar vem tusan orkar köpa underkläder? Vilket trams. Men nu när jag väl tog tag i det känner jag mig mäkta nöjd. Det är typ på samma nivå som att du rakade dig under armarna Hanna haha:) Dock inte i närheten av Darvins sköldpadda.

Jag och Vassia har haft två deppardagar. Vi var båda på dåligt humör igår så vi gick ut och tog ett glas vin på kvällen och grät ut ett hav av bitterhet ;p. Idag gick vi på shoppingrunda och tog en fika. Så nu är jag alert och på bra humör igen. Jag tror att det var allt pluggande som förstörde mina nerver! Men som tur var är Vassia i stan, det blir så mycket roligare då!

Som avslut lägger jag upp en bild på mig och Vassia:)

/F



Kommentarer
Postat av: hanna

vad kul att vassia är hos dig, även om du deppar. hur länge stannar hon?

2009-01-20 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0