Nattsuddare

Tjaba tjena hallå!

Klockan börjar närma sig 03.30 och de flitiga nattsuddarna Moi och herr Konstapeln tror fortfarande att det är aktivitetstimmar kvar. Undra om jag är en vampyr? Eller nja jag har eftersmak av vitlök i munnen. Yummy...Not!
En light version kanske. Nja.. lägg ner det passar bara inte. Jag sover i en säng, har blont hår och känner inget sug efter att hugga någon i halsen ch dessutom gillar jag att sola. Nu när vi var i Grekland tror jag att jag drog på mig en maligna melanom. Givetvis fick jag för mig att jag är stålhy som pallar allt, trots att jag vet att jag ser ut som ett "stlawbelly"( som Num skulle sagt) efter en sekund sol plus Teos varningar. Efter ett tag drog jag på mig lite solskyddsfaktor i klass med thailand då jag fick ett mönster i fejjan. Nu hamnade det lyckligtvis vid armhålan.  

Nåja jag är väl helt enkelt en nattmänniska som önskade att hon inte var det. Lyckligtvis är Teo även en hejjare på att inte sova. Jag sover dock, länge och väl, men på dagarna. Jag ska verkligen försöka ändra på detta nästa måndag. Söndag har jag en uppsats som ska in och plugga kan jag bara inte göra på dagarna. Det är förresten vad jag ägnat hela kvällen åt.

Inatt hade jag by the way en massa märkliga drömmar. Jag blev näst intill dödad efter att ha räddat min lillebror från en tigerliknande figur. De andra drömmarna har fallit i glömska vid det här laget, men min hjärna får väl nya vrickade idéer inatt med.



Detta var ändå inte det värsta stället. Armhålan och vänsterhöften var väldigt drabbade.

/Frida  
 

Kommentarer
Postat av: emi

Hello girls!

Angående din fråga hanna, nja, jag skulle nog fråga om man fick länka först, bara av artighetsskäl :)

Finns säkert månmga som inte gör det, men att vara trevlig och fråga är ju aldrig fel!



härligt att du börjar om att träna, och man Ska ju börja försiktigt!

Det är bara hojta om du vill ha en träningskompis (även om jag just nu är väldigt insnöad på spinning,löpning och core :P)

kramooo!

2009-01-16 @ 08:02:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna P tjock och fet och snart brun

haha frida din roliga figur, och alla ni andra i the johanssonfamily, fasen vad roligt att ni skaffat blogg!!!! Om ni hade varit har hade ni sakert trivts. Ja kollar overallt efter att se killarna ni hookade upp med, var det "nature rocks" som ligger pa stranden???? for alla killar dar ser asfarliga ut sa jag vagar kappt be om notan! Skulle tippa pa att det ar dom, det vore typiskt er =)

2009-01-16 @ 12:35:50
URL: http://byebyevinter.blogg.se/
Postat av: Maria

Var det kanske en liger du drömde om fridius? ;D

2009-01-16 @ 15:47:49
URL: http://systrarnajohansson.webblogg.se/
Postat av: Frida

Ja garanterat en liger! haha;)

2009-01-17 @ 01:44:52
Postat av: emi

Nu finns ni med i min länklista (jag frågade inte, men eftersom du hade fråga hanna om att länka till mig så antog jag att det var ok att länka till eran :P)

kommer till ume imorgoooon! (kör på måndag)

2009-01-17 @ 16:21:48
URL: http://emiliaflindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0