Ögonbrynen gör mannen

Wihi! En egen blogg (kind of)!  Just det är vad jag alltid drömt om... NOT! En blogg delad med mina systerystrar däremot känns ju inte helt fel, måste därför hålla med om att detta är en mycket genialisk idé.  Känner mig grymmet taggad inför att få börja publicera många inlägg bestående av crap, för just crap är det jag är bäst på att tala om enligt Hanna och Frida.

Jag ska göra mitt bästa för att marknadsföra bloggen. Vore verkligen roligt om antalet läsare stiger, 2 000 000 läsare i veckan skulle ju inte helt fel - screw you Blondinbella! Tack.


Ps. Känns som om jag förhöjt ruttexfaktorn en aning på den schnygga bilden på oss tre men en mycket vacker blåsfiskmin. Jag ser ut som en förskönad version av en äggblaffa. Ds


/Maria


Kommentarer
Postat av: Frida

2009-01-13 @ 22:23:26
Postat av: Frida

Välkommen in i bloggvärlden Mia! Skönt att du kommer berika bloggen med roligt crap!

Hur var helgen by the way?

2009-01-13 @ 22:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0