skoltrött

Jag har seriöst endast sysslat med mina studier de senaste dagarna. Grymt energikrävande! Nu är jag näst intill klar med mitt arbete. Som vanligt innehåller 70% av arbetet ordbajs och resten relevant fakta. Nåja jag ska göra ett sista försök att pressa in lite fler referenser, eftersom att det enligt mig höjer arbetets status. Jag tror i alla fall att lärare ser det som ett + att man har "läst" tusentals böcker;). Sedan ska jag be Teo ladda ner ett rättstavningsprogram eftersom att jag är en sopa på att stava. Men ni ska veta att min stavning har varit 20 nivåer sämre, så jag ger ändå creds till mig själv;)

Förresten kom Antonias matpaket med bussen igår. Hon hade skickat med en mixer till oss, så nu dricker jag  och Teo olika fruktshakes hela tiden. Så nu skulle du varit här Hanna;)

Nåja flickor jag har ingen skrivlust dessa dagar. Jag har snart sår på fingrarna av mitt klickande.

Adios amigos!

/F 

Kommentarer
Postat av: hanna

mmm.. en mixer det låter sjukt bra! då kan du lätt som en plätt göra avokadoröra, det är jättegott! bara avokado, fetmjölk för att få rätt konsistens och så salt och peppar. yummie!

2009-01-18 @ 19:16:14
Postat av: Maria

Urk Hanna, den där avokadosaken lät crappy :S

Duktig du är som pluggar så mycket Frida :) Du verkar inte vara den enda som saknar skrivlust här dock, jag och Hanna har ju inte skrivit inlägg så flitigt :P And BTW, komihåg att Thomas fyller 47 idag :)

2009-01-18 @ 19:26:35
URL: http://systrarnajohansson.webblogg.se/
Postat av: big ass motherfucker

HÖRREDURU! jag har ju just skrivit ett inlägg mia, tala för dig själv!

2009-01-18 @ 19:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0