to sleep or not to sleep... that is the question

detta blir ett kort inlägg på grund av min nyss påbörjade sömnträning. jag håller mig till ett hårt schema där jag måste följa vissa levnadsregler för att kunna somna tidigare på kvällarna. än så länge funkar det hyfsat. min normala insomningstid är ca tre på natten (vild gissning!) nu är den ungefär två, så det är en liten förbättring. det betyder dock att datorn ska stängas av nu, 23.00.

även jag vill lägga ut en efterlysning: MIA VART HAR DU TAGIT VÄGEN??


har du sett personen på kortet, så lämna en kommentar till detta inlägg, eller säg till henne på skarpen!

/hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

folk kanske kanner igen henne pa vinbaren.. hahahahhahahaha!

2009-01-29 @ 01:20:52
Postat av: Sofia

jag borde också ha sömnträning.. eller tja.. jag har haft det nu i några veckor men utan något resultat! Hoppas det går bättre för dig Hanna.. ta hand om er

2009-01-29 @ 03:31:55
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: sömngurun yoda af sofvenberg

tack sofia! om min sömnträning funkar ska jag bli din master och lära dig hur man somnar om kvällarna :)

2009-01-29 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0