uppdatering

Hej allihopa. Nu ska jag skicka lite kort vad som hant de senaste dagarna da jag inte varit sa aktiv har.

Teo har fixat nagot pa sin dator och mina svenska bokstaver har gatt vilse i cybervarlden.

Jag har forstort min underbarn fina laptop och angrar mig bittert! Jag bar min van i skarmen och da horde jag ett mini klick och sedan var skarmen forstord. Eftersom att jag ar en fattig student blir detta inte kul for min ekonomi.

Jag har hangt med Vassia och lite annat folk.

Jag har nastan lart mig hela det grekiska alfabetet.

Igar var vi och kakade en massa (!) mat pa tavernan, en Grekisk restaurang. Min huvudratt var risotto med musslor. Super gott! Men jag var redan matt fran allt annat vi kakade. Tsatziki, brod, massor av olika potatisar i olika former, greksallad, friterad (en gronsak som jag inte kan stava till) och nagon konstig ratt med oliver och fetaost. Till maten drack vi en traditionell dryck som ar som ett daligt vin.
Vi gick sedan till en krog och hade riktigt skoj! Vi kom faktiskt inte hem foran 11 imorse och da var vi inte helt snygga och rena. 

naja nu ska jag ta ett bad.   

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0