mot och medgångar

Hej cybervärlden!

Under mina senaste dagar har jag både mött mot och medgångar. Här kommer min lista;)

Motgångar:                                                                                                          Medgångar:
1. Fet psykologibok och seg läsförmåga                                           1.  till 80 % intressant läsning
2. Hämtning av nytt visakort. Snöblandatregn och kyla.                  2. jag har nu tillgång till pengar.
Åkte till flygplatsen men byggnaden låg långt borta och                 3. pastagratängen blev god.
jag fick traska dit. Lite kläder. Is-f*cking-kall och blöt.                     4. jag fick därför en present av Vassia:)
Taxin åkte fel och jag fick vänta 20 minuter till utomhus.                5. trevlig pratstund i väntan på kaffet.
3. Jag hyvlade av skinn från tummen.                                                 6. jag får låna honom mellan varven:)
4. Jag har tappat min väska (som ni vet).                    
5. Jag och Vassia fikade i väntan på Andreas och han dricka
en klunk av kaffet innan vi var tvungna att gå.
6. Teo älskar World of Warcraft!

Egentligen finns det fler positiva saker på listan, och det gör det som tur är för det mesta:D

sov gott!

/Frida

Kommentarer
Postat av: hanna

det här med att hyvla av skinn verkar vara ett allmänt tema i vår blogg

2009-01-31 @ 16:02:31
Postat av: Frida

ser nu så knäpp texten blev

2009-02-06 @ 03:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0