En vanlig? dag

Idag är det en dag här i umeå. Jag var på väg att skriva vanlig, men började tänka - vad då vanlig? Såklart ändrade jag mig, för jag kom ju på att:

a) Jag har varit hos Stina och pluggat och vanligtvis är jag riktigt dålig på plugg. Att jag har mage att kalla mig student.
b) Vi har suttit i Malins rum och pratat hemlisar; Malin, Sara, Sussie och jag. Vanligtvis sitter vi i korridorsköket och det är inte fullt lika hemligt och tjejfnissigt.
c) Sara är i korren och det är mycket ovanligt eftersom att hon varit utbytesstudent i Tyskland senaste terminen.
d) Jag har inte pratat i telefon. Eller jo, det ringde just för 5 min sedan, men det varade bara i ett par minuter och så korta samtal hör inte till vanan, även om jag ibland önska att det vore så.
e) Jag har tvättat händerna alla gånger efter jag varit på toa och det gör jag vanligtvis inte. Nä, skoja bara ; ) Eller....? Hehehe the evil is overwhelming... hehehe...                 hehe..

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tvättar faktiskt händerna med tvål(!)varje gång jag varit på toa. Dock inte om det sker utomhus eller på festival eller liknande snuskställen... men lika är jag för det, om inte gladare.

2009-01-15 @ 00:14:24
Postat av: Anonym

och lika frisk är du för det, om inte friskare?

2009-01-15 @ 00:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0