Coconut babe

Mina naglar är shinylicious! De är nymålade i rött och silverglitter. Jag själv luktar cocos-bodylotion och är ren från topp till tå. Jag har lagat fem portioner korvgryta, tvättat tre tvättar, rakat mig under armarna och städat mitt rum.

Recept på enkel och god korvgryta:
En ring falukorv
Ett kg morötter
3 paket matlagningsgrädde
6 buljongtärningar
Ketchup
Svartpeppar

Slutligen vill jag citera mig själv angående killar som tar plats: "Ingen klänger på MIN spirit!"

Hälsningar från en nybliven kvinna, f.d. grottmonster


Kommentarer
Postat av: Mia

Har du rakat dig?! Whats up with world? Har du träffat någon eller? När får jag trräffa denna människa? Är ni.. ihop?

2009-01-19 @ 14:36:59
URL: http://systrarnajohansson.webblogg.se/
Postat av: Maria

Vill bara lägga till ett "the"

2009-01-19 @ 17:15:24
Postat av: hanna

om du kommer hit får du det. men det kan hända att jag lurar dig bara för att du ska hälsa på.

2009-01-20 @ 23:42:59
Postat av: cecilia

hahaha, "ingen klänger på min spirit" hahahaha ;)

2009-01-25 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0