Zebra

Alltså vi håller på med en frågesportstävling i min familj + släkt. Det enda tråkiga är att jag alltid kommer sist. Denna omgång hade jag 1 rätt av 4. Rättet jag fick var om sport. Egentligen kunde jag inte ens det utan frågade Teo som lyckligtvis gav mig ett poäng. Sedan, Hanna såg jag att du fått 4 rätt av 4. Men hur fasen kunde du veta alla dessa frågor? I min mening är dom verkligen hypersvåra. Hur ska jag exempelvis veta i vilket band två gamla gubbar spelade i?
Nåja frågesport är helt enkelt inte min grej. Men kul är det i alla fall:)

Nu ska jag till tesco och handla lite mat. Jag tror jag ska testa laga din korvgryta hanna så tack för receptet:D

/F

Ps. på z - frågan skrev jag Zebra hahahahhahahahahhahahahaha! Ds.


Kommentarer
Postat av: hanna

alltså, man får googla.. det är inte SÅ svårt då :) iaf inte vissa frågor.

2009-01-20 @ 17:05:26
Postat av: hanna

och varsågod för receptet!

2009-01-20 @ 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0