2 x 0 = 0!!!!!!!!!

Jag förstår inte varför jag är så himla ojämn i vi-ligan. Nu har jag fått 0 poäng två gånger i rad och förra gången kom jag trea i hela tävlingen. Första nollan jag fick denna gång förstår jag för jag kunde verkligen ingenting. Denna gången borde jag haft i alla fall 1 poäng, men blev vileseledd och fick slut på tid. Typiskt! Nu har jag tappat lusten för vi-ligan, det gör jag när det går dåligt. Sedan när nästa match kommer tycker jag att det är kul igen. Jag måste bara glömma de usla resultaten.

Igår ringde pappa och sa hej. Kul! Jag var dock tvungen att avsluta tidigt eftersom att jag skulle ta en öl på irish pub med Evita, Andreas och en tjej som jag tror heter Zoi. Jag gick hem innan 24.00 eftersom att jag kom på att jag hade ett grupparbete som skulle in innan tolvslaget. Som tur var hade tjejen som skulle skicka in det gjort det, vi andra i gruppen hade inte förstått hennes mail och därför varit osäkra på om det kommit in eller ej. Vi hade i alla fall skoj på irish pub. Jag skrattade tills jag grät åt våra samtal om hur man skulle bete sig om man trillade inför folk eller fastnade i bussdörren eller dylikt. Varje gång jag tänker på det kan jag inte hålla mig för skratt.  

Idag gick vi inte upp förän 2-tiden. Teo gjorde frukost. Hemmagjord fruktshake och toast. I utbyte diskade jag hans disk sedan middagen igår:)
Idag tror jag att jag ska gå förbi en ekobutik och kolla om de möjligen har några sojaprodukter. HOPPAS! Senare ska jag träffa samma personer jag var ut med i går och ta en fika. I övrigt har jag inga planer förutom att göra korv i ugnen, med äpplen och ost. 

Hoppas ni får en fin dag!

/ Frida


Kommentarer
Postat av: hanna

vad kul du verkar ha! :) haha, vet du vad jag tänker på när du skriver om fastna i bussdörren? minns du att du berättade om den där mannen som fastnade i metrodörren i budapest? hahahha! helsjukt.

2009-03-29 @ 13:22:12
Postat av: Frida

Jamen jag vet och det är därför jag kan leva mig in i synerna ännu mer. Stackars gubbe. Pinsamt även att jag inte kunde sluta skratta. Men fatta om det skulle hända en själv. Ehh.. ursäkra men hjääääälp!

2009-03-29 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0