astma?

Tack mamma och Cissi för förslagen om studierna. Jag valde att söka in till Umeå som första prio och Lund på andra. Sedan får jag se i mitten av augusti vad det har att säga. Innan dess ska jag inte söka efter bostad. Det känns helt enkelt onödigt att ha en bostad när jag inte vet hur stort behov jag kommer ha av det. Nåja jag kan ju inget göra nu, förutom att vänta på besked.

Jag var på gymmet idag och brände 400 kalorier. Det tycker jag låter väldigt mycket! Jag vet inte vad det innebär och vad målsättningen generellt brukar vara, men jag känner mig riktigt stolt! Jag testade en ny motionsmaskin idag som man tränar lår och rumpa i. Typ step liknande grej. Jag klarade inte mer än 5 min så började jag få knepigt med andningen. Jag funderar om jag har en släng av ansträngningsastma. Jag har ju misstänkt det en tid, men eftersom att jag knapp rör på mig så besvärar det mig inte. När jag kommer till piteå ska jag nog ta och kolla upp det så kanske de ger mig en inhalator (?). Jag kommer ihåg att i lågstadiet var det någon i klassen som hade astma och många av barnen ville testa. Jag vågade aldrig.

Nu börjar helgen och den är fri från studier för dem gjorde jag bort under veckan:D Vad vi ska hitta på ikväll vet jag inte. Kanske gå ut på krogen eller beställa hem mat. Ja vi får se hur lata vi blir. 

Trevlig helg!

/Frida
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0