intressant om integration

 
http://www.dn.se/kultur-noje/debatt-essa/mat-din-snorre-1.811655

Frida - du tycker nog att den här artikeln är intressant. Det kanske någon annan gör också.

Jag är sjukt trött idag och försov mig så mycket att jag kom till skolan kvart i två i stället för halv nio.  Eller egentligen försov jag mig till halv nio och fick därefter sovrelapses fram till strax efter 12, då jag tvingade mig upp ur sängen och in till köket för att äta kräm och soyamjölk. Just nu har jag satt på en tvätt och försöker ge mig själv lite motivation till att börja städa. Jag har massa jord på golvet blandat med allt annat stök. Kanske lite vaniljte, mintchoklad och bra musik kan göra under för hjärnans städcenter?

Idag börjar Desperate Housewives, så Ida, Siri och Christoffer kommer hit och ser det. Det är tack vare Ida jag började se Desperate, så en stor eloge till henne.

Imorgon kommer Mia förhoppningsvis. Det ska bli megakul :)

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0