Typiskt

Jag hade just min andra match i vi-ligan. När jag skulle svara på första frågan så blev jag utkickad från hela spelet. Så jag går tillbaka till hotmail och startar om matchen, som fortfarande är i rullning. Jag hann inte ens skicka sista frågan som jag antar var hulsfred. Grymt irriterande! Nåja jag vann i alla fall så det är jag väldigt glad över:D

Igår pratade jag och Sofia säkert 3 ½ timme på telefon. Vi hade svårt att avsluta våra samtal helt enkelt:)

Igår köpte jag förresten en pennkjol med hög midja igår på H&M för 10 €. Jag och Evita gick och kikade i alla butiker med okey pris. Himla kul måste jag säga. Jag fick värsta vårkänslan av att se alla luftiga ljusa plagg. Kul, då vet vi att våran faktiskt är påväg. Snön är snart ett minne blott. Man kan bara ana den vita, eller kanske grå kylan i vissa beskuggade områden.

Hur hade du det i Piteå Hanna?
I lördags önskade jag att jag hade varit med och hängt med dig och Mia hos farmor. Jag anade i alla fall att ni gjorde det:)




Kommentarer
Postat av: Sofia

ja vi hade verkligen inte pratat klart när vi var tvungna att lägga på!!

2009-03-02 @ 17:44:12
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0