Häxor och pirater

Jag läste just på aftonbladet att socionomer kommer vara överrepresenterade på arbetsmarknaden om ca 5 år. Typiskt! Jag vill verkligen inte stå utan jobb när jag är klar med min utbildning. Hanna för dig är det lungt, efterfrågan på sjuksköterskor är samma som antalet existerande.

I natt drömde jag en massa knäppa saker. Jag försökte fly från en ö som var beslagtagen av pirater och häxor. Det var ett litet barn som förvandlade alla fiskarna i havet till äpplen. Jag gömde mig under sanden på en strand, men hade ett lufthål jag andades genom. Tyvärr skulle de gräva en grav precis där ja låg så jag var tvungen att fly. Jag vet att någon var med mig i drömmen, men jag minns inte vem. Helt plötsligt hamnade jag i Piteå, men var fortfarande jagad av en människa från ön. Om jag minns rätt var det jag, piller och Lova som försökte fly. Jag hade ett minimalt litet barn som jag fösökte skydda. Jag hade barnet i min tröja och ju längre jag sprang desto mindre kände jag av barnet. Personen som jagade oss hade cykel, men jag var grymt snabb. Jag älskar när jag är lika snabb som pocahontas i mina drömmar. Det hela slutade i alla fall med att jag skällde ut personen som jagade oss eftersom att barnet blivit till tre brödskivor som bara hade formen som ett barn. 

Nåja jag drömde en massa mer knäppa saker, men nu måste jag skriva ett mail till Hanna:)

/F    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0