The lonely bat

Kul att ni varit lite aktiva den sista tiden! Här är det också sommar, men det har det varit ett bra tag, inga pinnträd precis. Snarare en exotisk djungel, nästan i alla fall. Det bor förresten en fladdermus i vår park, jepp jag pratar i singularis för den stackaren är ensam, eller så kanske han äger ett fort som han girit vaktar.

Nu är Vassia tillbaka i Bratislava. Yippihej! Vi strosade runt i stan idag och delade på en pizza. Jag hade en blomma i håret som fick mig att tro att jag var i tropikerna, men det talade vädergudarna om att jag inte alls var. Vassia visade mig även runt i universitetet för läkare och tandläkare. Verkligen c r a p p y! Kul att se vart de håller till i alla fall, Teo har ju inte precis tagit med mig på en guidad tur under de senaste två åren.

Jag känner mig lat så därför bli inlägget kort. Hoppas,hoppas,hoppas att ett nytt avsnitt av desperat housewife kommit ut!


Sol i sinnet, brun inne /Frida   


Kommentarer
Postat av: Sofia

vännen. det har hänt mycket här hemma för mig.. Som du säkert redan vet så bor jag för tillfället i pappas hus. Det är lite av ett projekt. Det här huset är mer ett förråd nu mer. Håller nästan på att förfalla.. Så jag städar och donar här för att hålla huset vid liv..Britt har ju gått i pension nu och är hemma jämt så det är skönt att få vara själv här på rödhakegatan! Du kan välslå en signal nån dag då du har tid.. kom ihåg.. skicka inte sms bara ! :)

2009-05-07 @ 21:07:54
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0