Fordons ftw

Nu kan min inbygda termomerter konstatera att det blivit vår, men min okulära besiktningsförmåga hänger inte riktigt med. Snön har smält, men inga knoppar har synts till någon stans.. Får vi en sommar med pinnträd eller brukar det gå såhär sakta? Jag och Ante hade tänkt gå ner och ta årets första dopp imorse också men isen låg fortfarande kvar, snacka om ett hav av bitterhet.

Igår var jag på årets första allmäna ragg på stan, dvs cruzing. Inte för att jag är speciellt intresserad av bilar, ganska obefintligt intresse erhålls till och med, utan bara för att det är ett slags sommartecken. Vi strosade runt, tittade på folk och låtsades titta på bilar, det gjorde då jag i alla fall. Det blev dock lite segt mot slutet så jag och Antiboy lämnade staden för läggan redan före klockan 12, kav på stan blev en besviken Sofi i en fullpackad bil. Något som dock kändes lite tråkigt var att jag hela kvällen tänkte "jag är för gammal för det här..". Är jag redan en mumie? Dör partlivet ut vid 18? Vad ska man göra nu då?

Nu ska jag då ta och börja tänka på lite roligare (erhm..) saker, ska skriva ett tal till nationella i Svenskan. Måste man så måste man. May the force be with you /Maria

BTW, har någon sett min skinjacka?

Kommentarer
Postat av: Dragan

Jag har sett din skinjaka såld för 10kr

2009-05-03 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0